Переглянути всі підручники
<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>

 

варто нехтувати ними навіть тоді, коли у подальшому тексті можна знайти відповідь. Спробуйте відповісти на ці запитання самостійно. Це допоможе Вам зрозуміти і краще усвідомити нові знання, яких ви набуваєте.

4. Намагайтеся хімічний елемент, що вивчається, завжди характеризувати за певним планом, наприклад:

а) символ елемента, його відносна атомна маса (округлена), місце у періодичній системі: протонне число (порядковий номер), номер періоду, номер групи, головна чи побічна підгрупа;

б) будова атома елемента: заряд ядра, загальна кількість електронів, кількість електронних шарів і нуклонне число;

в) електронна конфігурація атома і графічна електронна формула;

г) можливі ступені окиснення елемента;

д) формула найвищого оксиду, характер його властивостей, рівняння реакцій, які підтверджують передбачував; властивості оксиду;

е) можливість утворення леткої сполуки з Гідрогеном. Формула цієї сполуки і ступінь окиснення елемента в ній;

є) вміст і поширення елемента в природі, відомі вам алотропні модифікації його.

5. Вивчаючи органічні речовини, звертайте увагу на їхню будову, наявність функціональної групи як головного фактора, що визначає властивості органічної сполуки.

6. Просту речовину і складну також характеризуйте за певним планом, наприклад:

а) назва речовини, хімічна формула;

б) відносна молекулярна маса (де можливо);

в) структурна та електронна формули (де можливо);

г) тип хімічного зв'язку;

д) тип кристалічних ґраток, просторова будова (де можливо);

е) фізичні властивості;

є) хімічні властивості;

ж) застосування речовини;

з) добування в лабораторії та в промисловості;

и) вплив на здоров'я людини і довкілля.

7. Опановуючи зміст підручника, зверніть увагу, що хімізація (використання речовин, хімічних процесів, хімічних методів) дає змогу розв'язувати багато господарських проблем і вона ж, хімізація, породжує проблеми, пов'язані

 

Переглянути всі підручники
<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>
Hosted by uCoz