22. Яка фізіологічна дія оксиду сульфуру(IV)? 23. Що вам відомо про сульфітну кислоту? Чому її розчин треба оберігати від доступу повітря? 24. Чому внаслідок пропускання S02 крізь вапняну воду вона так само стає каламутною, як і внаслідок пропускання вуглекислого газу? Напишіть відповідні рівняння реакцій. 25. Наведіть рівняння реакції добування сульфіту барію з розчинних солей. 26. Який об'єм діоксиду сульфуру (н. у.) можна добути внаслідок розкладання під час нагрівання сульфіту магнію масою 650 кг з масовою часткою домішок 20 %? 27. Чи вистачить 14 м кисню для окиснення 30 м діоксиду сульфуру за нормальних умов? 28*. Визначте об'ємні частки оксиду сульфуру(ІV) і кисшо в суміші (н. у.), якщо з 200 мл її після реакції утворилось 0,438 г оксиду сульфуру(VІ). Візьміть до уваги, що S02 прореагував повністю. § 5. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА НАДЛИШОК Ви знаєте, що речовини взаємодіють у певних співвідношеннях. Але часто одна з вихідних речовин береться у надлишку, щоб забезпечити повнішу взаємодію іншої речовини. Реакція між речовинами відбувається доти, доки повністю прореагує одна з них, а надлишок іншої речовини залишається. Він участі в реакції не бере. Тому, розв'язуючи задачі цього типу, потрібно: 1) з'ясувати насамперед, яка саме з вихідних речовин узята у надлишку, бо надлишок не реагуватиме; 2) дальші обчислення робити за тією речовиною, яка прореагувала повністю. Зверніть увагу, що під час розв'язування задач можливі різні варіанти. Для прикладу розглянемо розв'язування конкретних задач. Задача 1. До розчину, що містить 35 г нітратної кислоти, добавили 10 г оксиду магнію. Визначте масу солі, що утворилася при цьому.
|